sâmbătă, 7 octombrie 2017

Cum micsorezi cheltuielile inutile in firma

Problemele legate de bani nu exista doar in familiile modeste ale romanilor, ci si in firmele mici, mijlocii sau mari, care se confrunta, uneori, la final de luna cu niste cifre ametitoare. Foarte multe cheltuieli sunt legate de confortul angajatilor, alte sume de bani sunt aruncate pe consumabile. Daca pentru oamenii de rand reclamele la diverse produse sunt amagitoare si ii fac sa cheltuiasca mai multi bani decat ar trebui, firmele nu se confrunta cu acest tip de probleme.


In cazul companiilor, nevoia de produse este stringenta. Nimeni nu-si poate inchipui ca un birou poate functiona fara hartie sau pixuri, ca un sofer al unei firme de curierat poate merge fara masina de serviciu sau ca o firma de spalatorie chimica poate functiona fara produsele de curatenie necesare. Intr-adevar, este nevoie de toate aceste lucruri, dar fara sa se faca risipa si fara sa se arunce cu banii in stanga si-n dreapta. 
Iata cateva moduri prin care se pot reduce cheltuielile:
  1. Cartusele de imprimanta sunt niste produse care se schimba foarte des si care costa o gramada de bani, mai ales cand vine vorba despre cele originale. Cea mai buna idee prin care sa se micsoreze aceasta cheltuiala este sa se incerce reumplerea cartuselor vechi. Eficienta si ieftina, acesta idee poate aduce inapoi firmei o suma de bani importanta, in fiecare an!
  2. Masinile de serviciu sunt necesare intr-o societate in care au devenit practic indispensabile vietii. Doar ca se intampla des ca soferii sa le desconsidere si sa le trateze diferit de cele personale, astfel incat ele se deterioreaza mult mai repede si e nevoie de inlocuirea lor, ceea ce duce la alte cheltuieli. Ar fi ideal ca in fiecare luna sa treaca printr-o mica revizie tehnica si sa fie reparate in functie de problemele avute. De exemplu, poti comanda amortizor auto de pe Raoauto, precum si alte piese, daca vrei sa profiti de cele mai bune preturi!
  3. Foarte multi bani sunt aruncati zilnic pe produsele de papetarie. Nu se poate renunta la acestea, cu siguranta, dar o idee buna ar fi cumpararea lor dintr-un magazin online, unde produsele sunt mult mai accesibile decat cele din magazinele fizice. In acest sens, se pot comanda produse papetarie de pe Absolut Office, intrucat produsele au preturi excelente!
  4. Sume exorbitante de bani sunt aruncate in fiecare luna pe curentul electric. Acest lucru ar trebui sa traga un semnal de alarma unei firme, iar patronul sa incerce sa reduca factura la jumatate chiar. Instalarea unor senzori de miscare, a potentiometrelor este o idee buna, de altfel aplicata in multe tari din Occident.
  5. Daca firma este mai mica, iar numarul de angajati nu depaseste cifra 10, atunci nu ar fi deloc o idee rea sa se renunte la spatiul inchiriat de firma, iar acestia sa inceapa sa lucreze de acasa. In ziua de astazi, Internetul poate face usoara comunicarea la distanta. De asemenea, daca tipul afacerii ii obliga sa lucreze totusi impreuna, atunci patronul poate opta pentru locuinta personala pe care sa o transforme partial in birou.

Acestea sunt doar cateva dintre sfaturile pe care o firma le poate primi in vederea reducerii cheltuielilor lunare sau anuale. Cu putina vointa si cu dorinta de a obtine un profit mai mare din afacerea sa, un patron poate reusi sa gaseasca solutiile potrivite in acest sens. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu